❮   OFERTA
Fill 104

Photo by Kus Camara „El toro y la luna” Creative Commons BY 4.0 Fill 105

Reklama wizerunkowa

Pod silną marką..

Kampanie wizerunkowe to wszelkie działania wspierające markę. W szczególności - zmierzające do zwiększenia rozpoznawalności marki, zaufania do marki lub budowania lojalności konsumentów.

Wachlarz możliwych w tym kontekście działań w Internecie jest bardzo szeroki. Obejmuje właściwie wszelkie kontakty konsumenta z marką, obojętnie czy dotyczą mediów społecznościowych, reklamy banerowej, marketingu wirusowego, czy związanych z marką stron internetowych lub aplikacji.

Reklamy rich-media to nowoczesne nośniki reklamowe wykorzystujące zalety obecnej technologi - zawierające video, mapy, galerie, kontrolki social-media i różne elementy interaktywne, tj pozwalające użytkownikowi na interakcję z reklamą i dostarczające dodatkową użyteczność. Przeczytaj więcej o formach reklamowych rich-media.

Najważniejsze jest zaangażowanie

W najczęściej realizowanych przez Ad Professor kampaniach rich-media dostarczamy wrażeń użytkownikom, poszukując jak największego zaangażowania, mierzonego na przykład przez czas spędzony w reklamie.

Typowy cel kampanii sprzedażowej, czyli skłonienie użytkownika do jakiejś akcji, kliknięcia, przejścia na stronę internetową reklamodawcy - może stać się mniej ważny lub wręcz nieistotny. Jeśli reklama zawiera stosowny komunikat, jest interaktywna i interesująca, a jednocześnie nie zakłóca normalnej aktywności użytkownika w Internecie - osiągamy cele bez konieczności przekierowywania użytkownika gdziekolwiek. Reklama może dziś być mini-serwisem internetowym, naszą kolejną niewielką stroną www, tyle że wyświetlaną gościnnie pod innym adresem.

Odpowiednio przygotowana zawartość reklamy pozwala na interakcję z marką mierzoną w minutach! Może to przynieść efekt lepszy niż dziesiątki tradycyjnych spotów. Pełna informacja o aktywnościach użytkowników dostępna prawie w czasie rzeczywistym pozwala na szybką optymalizację kampanii.

Kampanie wspierające markę nakierowane są w szczególności na budowanie zaangażowania, wyrażonego np. poprzez czas „spędzony w reklamie" lub określony typ interakcji z formą reklamową, jak choćby odtworzenie pliku video. Celem mniej istotnym pozostaje sprowadzenie odbiorcy na stronę www z prezentacją pełnej oferty Klienta i/lub dalsza jego aktywność w określonym przez kampanię celu.

Buduj wizerunek z Ad Professorem

Ad Professor nie obawia się najtrudniejszych wyzwań w zakresie kształtowania wizerunku. Zadbamy o Klientów realizujących od lat dopracowaną strategię marki jak i tych na początku drogi.

Ad Professor zaoferuje zestaw działań, opowie o stosowanych narzędziach i przystępnie wyjaśni dlaczego proponuje takie, a nie inne środki reklamowe. Posiadając dowody skuteczności z historycznych kampanii nastawiamy się zawsze na długofalową współpracę. Powodzenie naszego biznesu zależy od efektów naszych działań na rzecz Klienta.

Zachęcamy do kontaktu i wstępnego określenia potrzeb w formularzu kontaktowym.

Ile kosztuje kampania wizerunkowa?

Na ostateczny koszt kampanii wizerunkowej wpływa skala działań, na przykład wyrażona przez liczbę emisji banerów, oraz pracochłonność wynikająca z przygotowania reklam, bądź innych środków komunikacji, jak np. aplikacje.

W przypadku szczególnie skomplikowanych form reklamowych, wartość związanych z ich wytworzeniem nakładów może przekroczyć koszt emisji. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że dynamiczny mechanizm reklam tego typu może być wykorzystywany w wielu kolejnych kampaniach. Można go szybko dostosować do nowych potrzeb reklamodawcy bez dodatkowych nakładów.

Najczęściej kampanie banerowe tego typu wyceniane są w modelu CPM, czyli za pomocą kwoty płaconej za tysiąc wyświetleń reklamy.

Kampanie wizerunkowe można również rozliczać w postaci prowizji od efektów, czyli np. pożądanego rodzaju aktywności takich jak liczba lub średni czas odtworzeń spotu video, liczba gier etc., czyli w modelu CPE - cost per engagement.

About the Author

Subskrybuj newsletter z informacjami o nowych treściach

Przeczytaj także

thumb_eng-smartphoneman.jpg

Engagement rate

Specyficzna forma reklamy, której zadaniem jest budowanie określonego wizerunku Klienta i świadomości jego marki w sieci, wymaga też wyjątkowych narzędzi. 

553d2e2f458c42bc297f6780_sales_thumb.png

Reklama wspierająca sprzedaż

Jak skłonić klientów do działania

553d2e2f375ad6042571f391_richm_thumb.png

Zaawansowane formy reklamowe rich-media

Ewolucja banera reklamowego