❮   OFERTA
Fill 104

Photo by Martin Fisch „Folklore 013: in concert” Creative Commons BY-SA 4.0 / mod. Fill 105

Reklama widowisk i sprzedaż biletów

Pełna obsługa twojego wydarzenia w Internecie

Kampanie wydarzeń łączą działania wizerunkowe z typowo sprzedażowymi, często rozliczanymi prowizją od sprzedaży wejściówki. Ze względu na stosunkowo krótki czas działania i wzrost zainteresowania widzów występujący przed samym wydarzeniem, kampanie tego typu stawiają szczególne wymagania co do jakości - zarówno samej reklamy jak i procesów sprzedażowych. Ze względu na zdobyte w tym zakresie doświadczenia stały się jedną ze specjalizacji Ad Professora.

Koncert, przegląd filmów dokumentalnych i mecze

Promujemy pojedynczy, pieczołowicie przygotowywany event o dużej skali, lub serię wydarzeń organizowanych przez kino, teatr, muzeum czy klub sportowy.

Skupiamy się w obydwu przypadkach na dotarciu do użytkowników o określonych profilach, wykorzystując mechanizmy targetowania demograficznego, geograficznego i behawioralnego - w zależności od celu kampanii. 

Ad Professor posiada bazy użytkowników i miejsc emisji z poprzednich kampanii, które pozwalają dokonać częściowej optymalizacji jeszcze przed rozpoczęciem emisji. Kampanie mogą być integrowane z innymi działaniami promocyjnymi, lub wykorzystywać powierzone media.

Przygotowujemy zaawansowane formy reklamowe, strony docelowe i przeprowadzamy testy A/B komunikacji. Emisja reklam odbywa się zazwyczaj z intensywnością rosnącą wraz z upływem czasu kampanii.

Widowiska takie jak spektakle teatralne, czy seanse kinowe wymagają cyklicznej aktualizacji komunikatu kierowanego do tej samej grupy. Tu niezastąpione są dynamiczne formy reklamowe rich-media, które pozwalają na budowanie reklam o zmiennej zawartości. Dzięki temu takie parametry jak nazwa seansu, nazwiska aktorów, miejsce wydarzenia i elementy graficzne zmienią się w zaplanowanym dniu bez ludzkiej ingerencji w kreacje. Przeczytaj więcej o formach reklamowych rich media.

Przy dużych niebiletowanych imprezach publicznych, tam gdzie liczą się marka i wrażenia uczestników, proponujemy komunikację w poszczególnych fazach - przed, w trakcie i po wydarzeniu. Konkursy, emisja video z dnia otwarcia wielodniowej imprezy, emisja "highlights", bądź podziękowania dla uczestników po wydarzeniu to często stosowane elementy.

Bilet w kasie i smartfonie

Najprostszym i najtańszym sposobem na dystrybucję biletów jest sprzedaż biletów elektronicznych przez Internet. Widz okazuje otrzymany e-mailem lub smsem kod kontrolerowi i wchodzi na imprezę. Kontroler posiada smartfon z aplikacją pozwalającą na płynne sprawdzanie uprawnień do wstępu.

Jednocześnie nie ma przeszkód dla wydrukowania na podstawie kodu biletu papierowego, lub niezależnie - sprzedaży takiego biletu fizycznie w kasie. Kasjer może posiadać dostęp do tego samego systemu, co uniemożliwia duplikację wejściówek. Cała infrastruktura punktu sprzedaży to komputer PC z drukarką fiskalną.

Event z Ad Professorem

Ad Professor dostarcza wraz z dostawcą oprogramowania najwyższej jakości rozwiązania w sferze promocji i obsługi wydarzenia po cenach nieosiągalnych u tradycyjnych operatorów rynku biletowego.

Zintegrujemy promocję marki wydarzenia, kampanię sprzedażową i pełną obsługę biletową za pomocą wypróbowanej platformy internetowej, ze wsparciem dla tradycyjnej sieci dystrybucji biletów i obsługą elektronicznych płatności. Wszystko w ramach jednej umowy z wynagrodzeniem prowizyjnym od sprzedanego biletu.

Zachęcamy do kontaktu i wstępnego określenia potrzeb w formularzu. Prosimy o zaznaczenie, jeśli będą chcieli Państwo otrzymać dostęp demo do platformy biletowej.

Subskrybuj newsletter z informacjami o nowych treściach

Przeczytaj także

thumb_ocean.jpg

Audience buying

Reklamodawcy, rozważając zlecenie kampanii w Internecie, zazwyczaj zadają pytanie: "gdzie będzie widoczna moja reklama?". Otóż dziś prawidłowa odpowiedź może brzmieć: nie wiadomo. Ewentualnie: trudno powiedzieć.

553d2e2f458c42bc297f6780_sales_thumb.png

Reklama wspierająca sprzedaż

Jak skłonić klientów do działania

553d2e2e093f04bb293e74fd_candy_thumb.png

Reklama wizerunkowa

Pod silną marką